Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

dace4019

23. 7. 2009 16:50
Kamarád říká: "Jdu se najíst,musím vyndat zuby"

Onu protézu používá asi tak,jako kravatu,tedy když někam jde a snaží se dobře vypadat.

Na jídlo používá kvalitní mlýnek s výměnnými šajbami dle potřeby.Viděl jsem i nahrubo umletý řízek,který konzumoval se šťouchanými brambory a okurkovým salátem.Člověk to fláká jak to jde pravil.

0 0
možnosti

vasapro

23. 7. 2009 16:05
mno

jeste tri roky a mam tu padesatku na krku taky ... jen doufam, ze tohle martyrium nebudu muset absolvovat ... honem zaklepat ;-) ... zatim jeste mam zuby vsechny svoje, tak doufam, ze to nejaky cas jeste vydrzi .... proste Vam ani nahodou nezavidim ;-)

0 0
možnosti

nyny.

23. 7. 2009 14:41
žíši

člověče enšťastná, jsem to utrpení úplně prožívala s vámi, páč jak jde o bolest jsem horší než rota řezníků, držím pacinky, ať už vás nic takového nepotká

0 0
možnosti

eman1

23. 7. 2009 14:18
Teda ještě dneska ráno

jsem si myslel, že k němu půjdu. No to teda nepujdu.

0 0
možnosti

jeliman

23. 7. 2009 12:22
Skvělé, miluji přechodníky a inteligentní humor

Ovšem vzhledem k tomu, že se mi taky tlačí padesátka, z obsahu mám trochu mrazení v zádech...

0 0
možnosti

eman1

23. 7. 2009 14:19
Re: Skvělé, miluji přechodníky a inteligentní humor

Já taky. Ať mě uspí...

0 0
možnosti

Rotoped64

23. 7. 2009 12:18
Velmi dobré.

Nejvíce mne rozesmálo slovní spojení "optický kmet". Ač mlád (34), dovedu si vaši situaci představit a rozumím Vám. Díky za příjemné počtení! R^

0 0
možnosti

maryfox

23. 7. 2009 10:57
Jiné řešení nebylo ?

Jak to jenom dělá například Obama.Do padesátky mu moc nechybí a to co má v ústech na noc jistě neodkládá.To by nám měl prozradit.Stejného efektu se u nás sice nedosahuje,ale to co popisujete není doufám běžné.V každém případě doporučuji změnit ordinaci / půvab personálu,jako kriterium vyloučit / a chodit tam hodně často.Já jdu zítra a docela se těším.

0 0
možnosti

Centrotoma

23. 7. 2009 11:31
Re: Jiné řešení nebylo ?

Z pohledu budoucího zubaře:

Černoši mají na zuby štěstí. Většina z nich je má perfektní, a to i v Africe, kde si o jakékoliv hygieně mohou nechat zdát. Zato Asiaté mají zuby děsivé a být třeba ortodontistou v Číně, mám vystaráno.

Jinak článek je moc hezký. Z pozice pacienta tu situaci člověk až takhle do důsledku a hnutí mysli hned tak nevidí.

0 0
možnosti
  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4021x
Jsem navždy mladý padesátník se zájmem o dění kolem sebe. Jsou témata která mi nejsou lhostejná a o nich hodlám psát.

Seznam rubrik

Oblíbené stránky