Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ZlejPes

2. 8. 2009 22:41
Rozverný rozšafa

Šmarjájóózef! Něco takového jsem již dlouho nečetl. Článek pana Přechodníka jest napsaný bujaře, sebevědomě a blahosklonně, řekl bych (pravopisem 20.-30. let) joviálně. Strašidelný styl.

"...a říkám: „Chlapci tady stojíme blbě, blokujete tou škodulí celý jízdní pruh. Já jsem vás akorát pouštěl před sebe.“ Kouká nechápavě.." - nevím, nevím, kterak by na podobnou rozšafnou familiárnost reagovali čeští policisté...

"Poznámka pro místní samosprávu: Vážení, co takhle omezit rychlost značkou na 60km v místech zastávek (ne v celém úseku) s dodatkovou tabulí platí v pracovní dny od 5 do 8hod a od 13 do 16 hod anebo ještě lépe udělat autobusovou zastávku přímo v obci a ne na silnici nad ní?" - rada se mně převelice líbí, jistě bude pro místní neobyčejně přínosná. Pro autora bude pak výhodou, že přehlédnutá tabule bude v ostatní době neplatná a za nepozornost nezaplatí pokutu...

0 0
možnosti
  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4021x
Jsem navždy mladý padesátník se zájmem o dění kolem sebe. Jsou témata která mi nejsou lhostejná a o nich hodlám psát.

Seznam rubrik

Oblíbené stránky