Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RS

starej pardal

24. 9. 2010 14:16
chyba c. 1

myslet si, ze moskva je normalni mesto

chyba c. 2 - ten taxik

ZASADNE brat taxika! cestovat metrem je jenom pro zkusene a otrle. to rikam jako nekdo, kdo v moskevskym metru zazil strileni i rvacku na noze. ale jinak vypraveni dobry... moc si to ale berete. to je v moskve normal...

0 0
možnosti
JS

Kozí_sýr

11. 7. 2010 9:36
Super článek :)

Mě se článek velmi libí a chci autorovi poděkovat - dobře jsem se bavil jeho stylem vyprávění. Je jedno jestli jede do Moskvy, do Indie nebo do bazénu v Podolí. Když člověk umí zážitky zajímavě podat, je s ním veselo vždycky.

Samozřejmě ale žijeme v zemi mistrů světa (ovšem jen v hokeji), kteří všude byli, všude vše bez problému zvládli a kteří trpí neukojitelnou potřebou toto zde všem sdělit a ukájet si tím nějaké jiné komplexy. My všichni ostatní jsme samozřejmě blbové a ubožáci.

Těším se na druhý díl reportáže, sám jsem byl v Moskvě jednou a úplně mi to stačilo, zážitků mám taky dost)))

0 0
možnosti
N

nicnemam

10. 7. 2010 9:03
lol..

cely clanek jsem si s chuti precetl, dojdu na konec .. a? Jak to dopadlo? ;-D Vy jste ale tajnustkar :-)

0 0
možnosti
SV

spokojený volič

10. 7. 2010 8:40
pane vachmajstr vy jste hlava

Ihned v úvodu jste nám to pěkně nastavil. Povžujete se jako pražák z hlavu českého lidstva,jinými slovy co nezvládnete vy to už nikdo. Jak říkal již Albert Einstein: vesmír a lidská hloupost je nekonečná. Přičemž o tom prvním si nejsem jist.

0 0
možnosti
G

GalileoGalileovič

10. 7. 2010 7:32
proboha, to jsou ale plky :-))

Zkuste pane zajet někdy do Indie, Thajska, Turecka, Jižní Ameriky ap. ať víte, jak vypadá skutečné cestování in natura. Tyhle plky z návštěvy Moskvy jsou jen směšné

0 0
možnosti
OB

O. Bušek

9. 7. 2010 22:03
V čem je problém?

Jel jste do ciziny. A co jako? To má být všechno stejné jako ve vašem vidlákově?

;-D

0 0
možnosti
M

milla

9. 7. 2010 21:58
Paradoxy

Je  to  zvláštní, jak tu  některým lidem dvacet let po  revoluci  připadí  cestování  do  Ameriky   brnkačka  ale z  cesty  letadlem  do  Moskvy mají  prdíky. V roce  1988 by mě   ani  ve  snu  nenapadlo, že  výlet  do  Moskvy bude  někdo  za  pár let  považovat za  hrdinné  dobrodružství, o kterém bude psát takovéhle plky. Jeden  nasedne  do  vlaku  zamotá  se na nádraží  a chová  se jak  velký  blondým  s černou  botou. Pane bože!!!!.

0 0
možnosti
VZP

vítek z prčice

10. 7. 2010 9:31
Re: Paradoxy

Souhlasím, až na tu "revoluci". Tu jsem nějak přehlédl. A byl jsem u toho blízko. Vyděšení aparátčíci bez ruských tanků za zády (díky Gorbačovovi) předali moc nepřipraveným fóristům, kteří zpočátku nevěděli, co s ní. Tomu říkáte revoluce?

Je ale dobře, že to proběhlo tak, jak to proběhlo, bez násilí. Horší už je bilance po 20 letech. !!

0 0
možnosti
LH

LJH

9. 7. 2010 21:39
Vidlák? Blbec

Pro autora článku: jako vidlák by sis asi připadal i jinde ve světě, když nevíš, kam jedeš. A jazyk neznáš (ani anglický, se kterým by ses i ve velké vesnici Moskvě domluvil). Jsi blb. Nevím, cos nám chtěl sdělit.

0 0
možnosti
M

milla

9. 7. 2010 21:51
Re: Vidlák? Blbec

Moje  řeč. Zase jeden, co  si  myslí, že jsou  v Rusku  lidojedi. Ovšem  s takovým  postojem  k  cestování se nechytneš ani  v USA, kámo.

0 0
možnosti
MP

apokalypsa

9. 7. 2010 21:30
Ja tomu rikam Efekt prvniho dne

jj to je normalni. Prvni den v cizine kde to funguje trosku jinak nez v CR, jsem taky vzdycky trochu vyjukany. Dalsi dny uz ale pak vzdycky v pohode.:-)R^

0 0
možnosti
C

CM3

9. 7. 2010 17:56
V Moskvě jsem se v noci sám cítil bezpečněji než

u nás v kterémkoliv českém městě....  Nějak se obchodní jednání převrhlo v pitku vodky  a konzumace po deckách  ( a to mám dobrý trénink ve slivovici)  mne  "unavilo" a tak jsem se rozhodl (i přes domluvy  partnerů a pod vlivem alkoholu) , že se projdu  noční Moskvou (na hotel to bylo cca 2 km)  Byl jsem  mile překvapen .V každém podchodu policajt nebo ochranka , na každém rohu policajt ...  Sice má chůze nebyla jistá a byl jsem  několikrát legitimován, ale vždy s úsměvem propušten a varován před konzumací dalšího alkoholu.  Od té doby jsem několikrát absolvoval noční procházku Moskvou a třeba i střízlivý ......

0 0
možnosti

Mablung

9. 7. 2010 19:34
Re: V Moskvě jsem se v noci sám cítil bezpečněji než

Prochazel jste se centrem. A ono take, Moska a Petrohrad jsou preci jen kapku jine Rusko.

Mimochodem, ceska mesta jsou zatracene bezpecna. Cizinci co tu ziji si bezpecnost Prahy v noci pochvaluji (mnohem mene lichotiveji se vyjadruji o jejim nocnim zivote, respektive spise mrtvolnosti :-) )

0 0
možnosti
  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4021x
Jsem navždy mladý padesátník se zájmem o dění kolem sebe. Jsou témata která mi nejsou lhostejná a o nich hodlám psát.

Seznam rubrik

Oblíbené stránky