Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

kostižer

15. 7. 2010 20:57
Skvělá reportáž .

Líbí se mi , pane Kratochvíle, že konstatujete skutečnost a stav věcí  a více méně ponecháváte na čtenáři , zda tuto zemi zaslíbenou  navštíví .

0 0
možnosti

ortles

15. 7. 2010 13:09
to jste tam byl za komančů,ne?

Já tam byla dvakrát,jednou v roce 1994 a pak 2004.

Poprvé děs,podruhé srovnatelné s námi.

Lidi se chovají normálně,slušně,jídlo dobré,Moskva pěkná,nevím,co  se očekává.Špinavý Londýn plný individuí,odpadků,a mnohé země(západní),kde se u baru vše,včetně vajglů háže na zem,nebo průjezd Rumunskem,zážitek k nezapomenutí.

Moskva a okolí procházka růžovým sadem.

0 0
možnosti

dakram1

15. 7. 2010 12:15
Ivane..Ivane..

Jiná země...jiiný mrav...já bych si vůbec nestěžovala...chce to jen zajít si  na chat o Rusku...a pochopíte...protože i jinde může být hůř...(jinak si stále zpívejte úplatky...úplatky...to je všude na světě)...Nicméně: myslím, že když máte oči, tak jste mohl vidět věci o kterých se jiným ani nesnilo..a některé..které můžete vidět 1 x za život...já na to šla od lesa...někdy před a někdy po..jsem si četla ruskou literaturu..ač  jsem vše nemohla....vždy se to vyplatilo...ruská duše...;-DPěkný denV

0 0
možnosti

johnpeters

15. 7. 2010 11:52
Že z toho děláte

takovou vědu-no prostě Rusáci...

0 0
možnosti
  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4021x
Jsem navždy mladý padesátník se zájmem o dění kolem sebe. Jsou témata která mi nejsou lhostejná a o nich hodlám psát.

Seznam rubrik

Oblíbené stránky