Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

lost

22. 4. 2011 11:13
+++

R^

0 0
možnosti
TT

mamenec

22. 4. 2011 10:40
By mne docela zajímalo

zda  absolvent tohoto gymnázia napíše hamba jako vy místo správného hanba? Asi jo, řekl bych.....

0 0
možnosti
FM

fr-mottl

22. 4. 2011 13:28
Re: By mne docela zajímalo

ach jo, a kvuli takovejm hovadum se nachal pritlouct na kriz ??

0 0
možnosti
T

terezav

22. 4. 2011 10:29
nutí někdo,

aby tu ti lidé byli? nemyslím si..... pokud půjdu do USA, budu se muset smířit s určitými věcmi; jako přistěhovalec budu mít poměrně složitější situaci než místní "rodilý" američan; o to, jaký má kde kdo status, postavení a podmínky se každý zasadí sám; pokud chci někde žít, musím sekat latinu a maximálně se přizpůsobit; taktéž to obvykle znamená, že mám méně výhod než místní; s tím počítám všude na světě; nelze svádět na hostitelskou zemi, která byla tak laskavá a přijala mě z méně rozvinuté země, že se ke mě chová hůře než k ostatním (místním); pokud je na Ukrajině lépe mohou se její občané vrátit; nicméně i přes tento článek jsem přesvědčena o tom, že nejvíc prospěchu ze svého pobytu mají zejména občané Ukrajiny; pro mě jako českou občanku žádné výhody rozhodně nevidím a mám spíše neg. zkušenosti; popravdě je mi prd do ukrajinského gymnázia, to je jen a jen benefit pro přistěhovalce z Ukrajiny; proto nevím proč by jej občané čr měli financovat

0 0
možnosti
MV

marek.voksay,blogidnes

22. 4. 2011 10:09
víte co mne tak napadlo ........

srovnání přístupu a chování Ukrajinců a jednoho nejmenovaného etnika , jehož převážná většina má české občanství ;-) karma

0 0
možnosti
  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4021x
Jsem navždy mladý padesátník se zájmem o dění kolem sebe. Jsou témata která mi nejsou lhostejná a o nich hodlám psát.

Seznam rubrik

Oblíbené stránky