Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
T

toono

9. 7. 2010 17:25
..

hezky napsano, ackoli, autor je celkem zrejme spis literarni talent nez nakej praktickej clovek..

jo a 'mladici z kavkazu';-D;-D

0 0
možnosti
THG

tarantinův hospodský gábl

9. 7. 2010 17:52
Re: ..

to můžeme začít používat v diskusích na idnesu, až se slovo "kofola" automaticky stane synonymem pro mínus 100 dukátů ;)

0 0
možnosti
S

sůva

9. 7. 2010 17:12
Asi poprvé v cizině , to se časem poddá

-já když v 15ti letech prvně vyrazil,tak jsem to taky chtěl každému vykládat.....

0 0
možnosti
R

Reichenberg1

9. 7. 2010 17:11
v moskvě je pohoda

Pobyt v Moskvě není žádný horor. Byl jsem tam v posledních letech asi 20x. Ubytování v Českém domě je v pohodě a bezpečí. Na ulici jsem neměl nikdy strach ani v okolí Gorbušky apod. Pouze při první jízdě maršrutkou jsem měl před lety strach o život, ale člověk rychle pozná, že kriminálníci jezdí v Mercedesu nebo s majáčkem, ale ne v metru nebo autobuse. Městská doprava je přehledná a funkční, kam se hrabe Praha. Samozřejmě tam je ale draho, ceny jsou uměle hnány do výšek, jinak ale můžu doporučit. Bolševické Rusko pionýrů a komsomolců to už dávno není.

0 0
možnosti
VZP

vítek z prčice

10. 7. 2010 9:23
Re: v moskvě je pohoda

Ubytování v Českém domě bylo pohodové i za těch strašných bolševiků. Za to taková gastinica Jaroslavskaja ........

Smysl příspěvku jsem, přiznám se, vůbec nepochopil. Podobný popis lze vyrobit i při cestě do Kolína. :-)

0 0
možnosti
DM

DaM

9. 7. 2010 16:49
Uprimne, ...

... neco jsem uz za svuj zivot procestoval, ale do Ruska me nikdy nikdo nedostane. Ne, ze bych ho nechtel alespon letmo videt, ale ten jejich narod je tak prisernej, ze bych se musel stydet jim tam utratit byt jedinej rubl.

0 0
možnosti

Libri

9. 7. 2010 11:22
jj v metru jsme tomu říkali TUČNÁCI

když se dav hrne k jezdícím schodům nedá se postupovat jinak než kývavě s nohy na nohu po milimetrech, ruce přimáčknuté davem k tělu :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4021x
Jsem navždy mladý padesátník se zájmem o dění kolem sebe. Jsou témata která mi nejsou lhostejná a o nich hodlám psát.

Seznam rubrik

Oblíbené stránky